КОНСУЛЬТАЦІЇ АУДИТОРА
Користувачі програм для автоматизації бізнесу при діючому Договорі ІТС можуть отримати консультацію від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку. Фахівці допомагають не лише з практичними роз’ясненнями, а й із формуванням запитів до Державної податкової служби (ДПС)
Термін підготовки відповіді – до 7 робочих днів з моменту отримання остаточно сформульованого запитання.
Звернутися до аудитора можна:● електронною поштою: ue.tfos-sab%40tidua_wsna;● через web-форму у Особистому кабінеті користувача на сайті сервісу «Інформаційна система ІТС».
Переваги сервісу● Зниження ризику помилок у веденні обліку.● Економія часу на пошук достовірної інформації.● Підвищення кваліфікації завдяки консультаціям досвідчених фахівців.● Допомога у формуванні запиту до ДПС для уникнення формальних відповідей та мінімізації ризиків.
Як правильно задати питання● Вкажіть назву та організаційно-правову форму компанії.● Вкажіть реєстраційний номер програми для автоматизації бізнесу● Опишіть господарську ситуацію, яка викликала запитання: сформулюйте умови, за яких вона виникла, визначте дії, які були вчинені, вкажіть всі особливості, які впливають на відповідь (режим оподаткування, період здійснення операції і т.п.)● Чітко та грамотно формулюйте свої думки.● Кожне запитання має надсилатися окремим листом. У разі отримання листа, який буде містити кілька запитань, не пов'язаних між собою, буде відправлена відповідь про неприйняття до розгляду звернення, яке містить кілька запитань. Таким чином, необхідно визначиться з найбільш важливим запитанням, і направити його аудитору.● За кожним запитанням можна задавати не більше одного уточнюючого запитання. У разі надання аудитором відповіді на уточнююче запитання, консультація вважається завершеною. У разі виникнення додаткових запитань користувачі можуть придбати (докупити) необхідну кількість консультацій аудитора.
Які теми приймаються до розгляду● бухгалтерський облік: *відображення в обліку конкретних господарських операцій; *правила заповнення бухгалтерських (в тому числі первинних) документів; *правила заповнення та подання бухгалтерської звітності.● податковий облік: *визначення бази оподаткування податків і зборів; *порядок сплати податків і зборів; *правила заповнення та подання податкової звітності.● єдиний соціальний внесок;● виправлення помилок, відповідальність і санкції у сфері бухгалтерського обліку та оподаткування;● оплата праці та трудові відносини, кадрові питання;● соціальне страхування;● РРО, каса та безготівкові розрахунки;● бюджет;● зовнішньоекономічна діяльність;● приватне підприємництво.
Не приймаються до розгляду питання● які носять комплексний характер з необхідністю моделювання ряду ситуацій та вимагають широкого розкриття теми;● з організації та оптимізації бізнесу;● з оптимізації оподаткування і вибору організаційно-правової форми та режиму оподаткування;● пов'язані з оцінкою ризиків;● що стосуються правовідносин, які регулюються іноземним, регіональним і місцевим законодавством;● зі складання та оцінки юридично значущих документів (договорів, актів, претензій, позовів, наказів, інструкцій і т.д.);● щодо заповнення форм звітності на підставі наведених даних клієнта;● з оцінки проведених певним чином господарських операцій;● із ситуацій, що потребують детального аналізу документів суб'єктів господарювання;● які носять особистий характер і не пов'язані з діяльністю суб'єктів господарювання;● сформульовані некоректно (зміст запитання не дає змоги відповісти на нього коректно);● з відображення господарських операцій у програмах для автоматизації бізнесу
Допомога в складанні запиту до ДПСЯкщо сталася господарська ситуація, яка має неоднозначне чи двояке трактування, то для перестраховки та уникнення штрафів доцільно звернутися до ДПС із запитом.
Тому що, платника податків, який діяв відповідно до індивідуальної податкової консультації, наданої йому у письмовій формі відповідно до п. 53.1 ст. 53 ПКУ, не може бути притягнуто до відповідальності, включаючи штрафні санкції .
Для того, щоб оформити запит до ДПС на ІПК і отримати відповідь на поставлене запитання, потрібно:● щоб запит містив обов'язкові реквізити, перераховані в п. 52.1 ст. 52 ПКУ, ● максимально прискіпливо потрібно віднестися і до формування тексту запиту, щоб фахівці ДФС відповіли саме на те питання і саме у тому ключі, який цікавить. Якраз з цим в рамках сервісу фахівці зможуть допомогти. Потрібно тільки максимально детально описати суть питання, а вони допоможуть сформувати з нього запит таким чином, щоб мінімізувати ризики отримати відписку від ДПС.
Форма відповіді● Відповіді надаються тільки на запитання, що стосуються господарської діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що їх задає.● Відповіді надсилаються електронною поштою, на адресу з якої було отримано запитання● Запитання і відповіді, розглянуті в рамках сервісу «Консультації аудитора» можуть бути використані у консультаційних матеріалах без узгодження з користувачами.
ЦінаНадаються безкоштовні консультації для користувачів, які оформили один з пакетів онлайн-сервісів:● "ІТС ПРОФ", "ІТС ЗРУЧНИЙ" та "ІТС ВИГІДНИЙ" у кількості 1, 3, 6, 12 або 24 консультації, в залежності від терміну дії договору ІТС;● Бухгалтерський (12 консультацій)● ІТС Ретро (12 консультацій)У місяці можна поставити будь-яку кількість запитань, але не більше кількості консультацій у пакеті.Невикористані безкоштовні консультації не переносяться на наступний період.
Також можна придбати (докупити) необхідну кількість консультацій аудитора
Інформаційно-консультаційна послуга «Консультація аудитора»(додаткова)
690 грн з ПДВ
Розміщення відповідей на консультації інших користувачівКористувачі Договорів ІТС мають можливість переглядати відповіді на консультації інших користувачів і, можливо, знайти відповідь на своє питання. Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті ІТС