НОВИНИ
Свіжі новини: головні події та найважливіші деталі
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":
● Встановлення кадрового обліку та базовий перелік кадрової документації● Кадровий облік у типових програмах для автоматизації бізнесу● Документальне оформлення кадрових переміщень працівників: прийняття, звільнення, відпустки, зміна істотних умов праці21.04.2025
Початок продажів типового програмного рішення "BAS Управління торговим підприємством"
Шановні партнери!Повідомляємо про початок продажів типового програмного рішення "BAS Управління торговим підприємством"
З 23.04.2025 р. в продаж поступає програмний продукт:Business automation software for trading company management - 93 000 грн з ПДВ
ОСНОВНИЙ ФУНКЦІОНАЛ ПРОГРАМИ "BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ІДПРИЄМСТВОМ"
Програма "BAS Управління торговим підприємством" дозволяє автоматизувати такі задачі:
1) Управління торговельною діяльністю:● гуртова торгівля;● роздрібна торгівля;● приймання і передача товарів на комісію;● робота зі зворотною тарою;● аналіз торговельної діяльності та товарообігу підприємства;● управління взаємовідносинами з постачальниками і покупцями;
2) Складський облік;
3) Облік банківських і касових операцій;
4) Робота з підзвітними особами;
5) Облік необоротних активів:● основних засобів;● нематеріальних активів;● малоцінних необоротних активів;
6) Кадровий облік;
7) Розрахунок заробітної плати;
8) Облік виробництва:● облік основного і допоміжного виробництва;● виробництво за давальницькою схемою;
9) Бухгалтерський облік господарської діяльності підприємства;
10) Податковий облік (підтримка різних схем оподаткування):● податок на прибуток;● ПДВ;● єдиний податок юридичних осіб;● єдиний податок фізичних осіб;
11) Формування регламентованої звітності.
ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУПрограмний продукт постачається в електронному вигляді і доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС. У комплект поставки входять: ● дистрибутиви,● документація, ● набір пін-кодів, ● реєстраційна анкета● користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями. ПЕРЕХІД НА "BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ"Продукт "Business automation software for trading сompany management" можуть отримати на умовах пільгового апгрейду зареєстровані користувачі застарілих програм "Управління торговим підприємством", що мають діючий договір ІТС Ретро 1-ї категорії.
Залишились питання по новій програмі? Напишіть нам і наші спеціалісти вас проконсультують.
Новий реліз типової конфігурації BAS Бухгалтерія ПРОФ та КОРП версія 2.1.30
Шановні партнери!Повідомляємо о виході нового релізу типової конфігурації BAS Бухгалтерія ПРОФ та КОРП версії 2.1.30
Нове у версії
Товарно-транспортна накладна1) Збереження реквізитів ТТН● Реквізити ТТН запам'ятовуються для кожного документу і відновлюються при повторному друці.● Часто вживані параметри доставки можна зберегти і швидко вибирати в інших ТТН.
2) Визначення вагових показників● Автоматизовано розрахунок загальної маси з вантажем — це сума маси брутто вантажу (вказується вручну) та маси транспортного засобу по техпаспорту (може зберігатись в параметрах доставки).
Зарплата та кадри в BAS Бухгалтерія ПРОФ1) Облік для організацій-резидентів Дія Сіті● Згідно з Наказом Міністерства фінансів України № 39 від 24.01.2025 р. з 01.01.2025 р. запроваджено нові категорії застрахованих осіб: 82 "Працівник інвалід по гіг-контракту", 83 "Працівник по гіг-контракту".
Зарплата та кадри в BAS Бухгалтерія КОРП1) Облік для організацій-резидентів Дія Сіті● Згідно з Наказом Міністерства фінансів України № 39 від 24.01.2025 р. з 01.01.2025 р. запроваджено нові категорії застрахованих осіб.2) Соціальне страхування від нещасного випадку● Згідно з Законом України від 18.12.2024 №4158-ІХ внесені зміни до порядку виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, пов'язаної з нещасним випадком чи травмою на виробництві з 04.04.2025 р.3) Облік робочого часу● Розширені можливості урахування видів використання робочого часу для невиходів.4) Облік допомог соціального страхування● У документах "Заява-розрахунок із соціального страхування" та "Підтвердження виплат за рахунок соціального страхування" додано можливість включення допомоги на поховання сторонній особі.
Регламентована звітність1) Актуалізовано форми регламентованої звітності:● Розрахунок доходів та єдиного внеску фізосіб — відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 39 від 24.01.2025 р.● № 1-ПВ (місячна) та № 1-ПВ (квартальна) Звіт із праці — відповідно до Наказу Державної служби статистики № 117 від 15.04.2024 р.● Звіт про заборгованість з оплати праці — відповідно до Наказу Державної служби статистики № 115 від 15.04.2024 р.● Декларація акцизного податку — відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 567 від 07.11.2024 р.● Звіт про ціни виробників промислової продукції (форма №1-ціни(пром)) — відповідно до Наказу Державної служби статистики № 66 від 28.03.2024 р.● № 1-Б (річна) Звіт про взаєморозрахунки з нерезидентами — відповідно до Наказу Державної служби статистики № 71 від 29.03.2024 р.● Повідомлення про прийом працівника на роботу — відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від № 184 від 21.02.2025 р.● Розрахунок єдиного податку та Розрахунок єдиного податку (для фіз. осіб) — відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 57 від 31.01.2025 р.● Звіт про обсяги реалізованих послуг (форма №1-послуги) — відповідно до Наказу Державної служби статистики № 97 від 08.04.2024 р.
Щоб оновити свою програму до актуального релізу пишіть прямо зараз до нас за цією онлайн формою
23 квітня 2025 року онлайн-семінар "Лекторій"Кадровий облік на підприємстві
Шановні партнери!Запрошуємо вас прийняти участь в онлайн-семінарі «Лекторій», який організований Всеукраїнською Спілкою Автоматизаторів Бізнесу та присвячений питанням кадровому обліку на підприємстві.
Початок 23 квітня 2025 року о 10:00. Приблизна тривалість 3,5 години.
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":
Тема 1: Встановлення кадрового обліку та базовий перелік кадрової документації
Доповідач: Казначей Галина⦁ Постановка кадрового обліку на підприємстві;⦁ Чи існує вичерпний перелік кадрових документів на підприємстві;⦁ Штатний розпис: затвердження, внесення змін, правила роботи та перспективи;⦁ Правила внутрішнього трудового розпорядку: коли обов'язково має бути цей документ, а коли його не буде. Яка відповідальність за відсутність документа;⦁ Особові картки та особові справи на підприємстві;⦁ Трудові книжки на підприємствах: робота з ТК та ЕТК в умовах перехідного періоду.
Тема 2: Кадровий облік у типових програмах для автоматизації бізнесуДоповідач: Тимченко Тетяна, методист ІТС
Тема 3: Документальне оформлення кадрових переміщень працівників: прийняття, звільнення, відпустки, зміна істотних умов праціДоповідач: Казначей Галина⦁ Документальне оформлення прийняття працівника на роботу: покроковий алгоритм;⦁ Переведення працівника з посади на посаду: документальне оформлення;⦁ Алгоритм документального оформлення надання відпусток щорічних: графік, заява, наказ, особова картка, табелювання;⦁ Зміна істотних умов праці: як оформити, щоб роботодавцю не залишитися винним перед працівниками. Що вважається зміною істотних умов праці;⦁ Документальне оформлення звільнення працівника: покроковий алгоритм.
ДОПОВІДАЧІ: Казначей Галина, лектор-практик, експерт з питань трудового законодавства та оплати праці з досвідом понад 15 років, автор у фахових виданнях для бухгалтерів та кадровиківТимченко Тетяна, методист ІТС Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу
У випадку виникнення питань або проблем з реєстрацією на онлайн-семінар прохання звертатись до нас за цією онлайн формою